-
Hoe werkt het geboortelijstsysteem van Babylux?
-
Hoe maak je een geboortelijst aan?
-
Wanneer is mijn geboortelijst actief?
-
Hoe geef je een cadeau via een geboortelijst?
-
Waarom kunnen prijzen op de geboortelijst verschillen van de webshop?
-
Waarom kan ik bepaalde producten niet toevoegen aan mijn geboortelijst?
-
Een artikel op mijn geboortelijst is (tijdelijk) onbeschikbaar, wat nu?
-
Is het mogelijk om bepaalde artikelen op te halen voordat ze zijn gekocht?
-
Is het mogelijk om het bedrag van een artikel te splitsen in meerdere schijven?
-
Is er een aankoopverplichting op mijn geboortelijst?
-
Kan ik mijn gegevens nog wijzigen?
-
Hoe beperken we bij Babylux de impact op het milieu?
-
Hoe sluit ik mijn geboortelijst af?
-
Wanneer ontvang ik mijn waardebon na het afsluiten van mijn geboortelijst?
-
Hoe gebruik ik mijn cadeaubonnen?