Wat is de status van de reparatie van mijn artikel?

Je hebt bij ons een artikel aangemeld voor reparatie. De voortgang van een reparatie hangt af van het type product en de betrokken fabrikant. We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk op de hoogte te houden tijdens het hele proces.

Reparatieproces

Ontvangst en beoordeling

Zodra we je artikel ontvangen, zal onze dienst na verkoop of de fabrikant het probleem beoordelen. Op basis daarvan ontvang je een inschatting van de reparatietijd. 

Reparatiestatus volgen

Wil je de status van je reparatie weten? Neem gerust contact op met onze dienst na verkoop. Kies op het online formulier voor "Garantie, Retours & Herstellingen", klik vervolgens op "Lopende herstelling". Als de reparatie door de fabrikant wordt uitgevoerd, houden wij je op de hoogte zodra er updates zijn. Afhankelijk van de fabrikant kan de duurtijd van behandeling verschillen.

Terugzending van het gerepareerde artikel

Zodra de reparatie is voltooid, wordt je artikel naar je adres verzonden. Je ontvangt een bevestigingsmail met trackinginformatie, zodat je de levering kunt volgen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren