Zodra je bestelling geplaatst en bevestigd is, gaan we meteen aan de slag om deze zo snel mogelijk te verwerken. Of een wijziging of annulering nog mogelijk is, hangt af van de status van je bestelling:
1. Je bestelling is nog niet verzonden
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. We bekijken graag samen wat nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen of te annuleren.
2. Je bestelling is al verzonden
Op dat moment kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren.
Je hebt wel twee opties:
• Weiger het pakket bij levering – het komt dan automatisch terug naar ons.
• Ontvang het pakket en vraag een retour aan via de online portal – dit kan volgens onze retourvoorwaarden.
Heb je nog vragen? We helpen je met plezier verder!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren